tobias1988 Startet 1.April.2014 Del på Facebook Startet 1.April.2014 Hei Jeg har overtatt en båt som jeg har startet og renovere. Er det noen som kan fortelle meg noe om båten da jeg ikke vet noen ting. Hva heter den, hvor den er bygget etc.. Det er en flushdecker på ca 30fot På forhånd takk Sitér dette innlegget Link to post
voyager48 Svart 1.April.2014 Del på Facebook Svart 1.April.2014 .....hei, og gratulerer med "prosjektet". Er ikke helt sikker, men sjekk litt rundt en båt som heter "EOL", den er Svenskbygd, og skulle være rundt 30 fot. ... kom gjerne med en tilbakemelding om du finner ut noe. Lykke til videre.... Sitér dette innlegget Link to post
tobias1988 Svart 2.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.April.2014 Takk skal du ha:) Tror faktisk at dette kan stemme. Likner ganske mye bortsett ifra et par små ting men det kommer vel sikkert ann på hva man bestilte når båten var ny Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 2.April.2014 Del på Facebook Svart 2.April.2014 Søker du litt på det svenske Finn, blocket.se, så kan det jo hende du finner noe som gir svar. Ellers har du jo det svenske forumet maringuiden.se, tilsvarende bp. Sitér dette innlegget Link to post
Havgap Svart 2.April.2014 Del på Facebook Svart 2.April.2014 Synes din båt ser smekrere ut enn EOL 30, - som er litt bollete i formen. Se f.eks. https://baatplassen.no/i/topic/33677-eol30-iw31-erfaringer/ Sitér dette innlegget Link to post
tobias1988 Svart 2.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.April.2014 Ja du sier noe der. Er veldig usikker.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.