SeaMaster175 Svart 3.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2005 Hei Walter_S! Vi har oljefilteret plassert på samme sted som deg, mens manometeret er plassert foran. Har pratet med Ingeniør Per Ø. Andreassen og han anbefalte meg å koble på et T-rør under manometeret. M/B Gamla Sitér dette innlegget Link to post
Muhammed Svart 3.April.2005 Link til dette innlegget Svart 3.April.2005 Manomteret er din oljetrykksmåler, du trenger ikke noen trykkbryter. Du ser hvor mye oljetrykk du har på manometret. Du kan montere manometret og en trykkbryter på en T så har du begge deler. Hvis du vil kan du jo også montere alarm i tilegg, så har du gardert deg så det holder. Jeg ville ikke fjernet manometret for den viser hvor mye oljetrykk du har og du kan se om oljetrykke forandre seg. En trykkbryter viser om du har oljetrykk eller ikke. Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 3.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.April.2005 (redigert) Manomteret er din oljetrykksmåler, du trenger ikke noen trykkbryter. Du ser hvor mye oljetrykk du har på manometret. Du kan montere manometret og en trykkbryter på en T så har du begge deler. Hvis du vil kan du jo også montere alarm i tilegg, så har du gardert deg så det holder. Jeg ville ikke fjernet manometret for den viser hvor mye oljetrykk du har og du kan se om oljetrykke forandre seg. En trykkbryter viser om du har oljetrykk eller ikke. <{POST_SNAPBACK}> Det er akuratt det jeg vil, Dospen! Vi orker ikke å kikke ned i motorkassa hele tiden, derfor er det veldig greit å ha en lampe utenfor motorkassa som viser om du har bra eller dårlig oljetrykk. M/B Gamla Redigert 3.April.2005 av M/B Gamla (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.