Jump to content

Tenningskobling - bare en ledning?


SeaMaster175

Recommended Posts

Manomteret er din oljetrykksmåler, du trenger ikke noen trykkbryter. Du ser hvor mye oljetrykk du har på manometret. Du kan montere manometret og en trykkbryter på en T så har du begge deler. Hvis du vil kan du jo også montere alarm i tilegg, så har du gardert deg så det holder. Jeg ville ikke fjernet manometret for den viser hvor mye oljetrykk du har og du kan se om oljetrykke forandre seg. En trykkbryter viser om du har oljetrykk eller ikke.

Link to post
Share on other sites

Manomteret er din oljetrykksmåler, du trenger ikke noen trykkbryter. Du ser hvor mye oljetrykk du har på manometret. Du kan montere manometret og en trykkbryter  på en T så har du begge deler. Hvis du vil kan du jo også montere alarm i tilegg, så har du gardert deg så det holder. Jeg ville ikke fjernet manometret for den viser hvor mye oljetrykk du har og du kan se om oljetrykke forandre seg. En trykkbryter viser om du har oljetrykk eller ikke.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er akuratt det jeg vil, Dospen! Vi orker ikke å kikke ned i motorkassa hele tiden, derfor er det veldig greit å ha en lampe utenfor motorkassa som viser om du har bra eller dårlig oljetrykk.

 

M/B Gamla

Redigert av M/B Gamla (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...