Nidelv-28 Startet 4.April.2014 Link til dette innlegget Startet 4.April.2014 Hei Etter en vellykket sjøsetting idag så funka ikke den elektriske gass/gear til styrbord motor.. ;-( Og etter mye skruing for å finne problemet så viser det seg at kretskortet er defekt.(brent bro) Hvem fører reservedeler til TX e.c. Controls?? evnt hvem kan hjelpe til med reparasjon av kretskort?? Kortet for babord motor ble visst byttet i 2008/2009 av noen fra Horten.. (ref forrige eier) Håper noen kan hjelpe..?? Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv-28 Svart 4.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2014 Tror kanskje tx-controll nå kanskje har blitt tfx scandinavia ab?? Sitér dette innlegget Link to post
Ørjans Svart 4.April.2014 Link til dette innlegget Svart 4.April.2014 Har du bilde av skade på kretskort? Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv-28 Svart 4.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2014 Har dessverre ikke det forran meg... Spm er kanskje hvorfor en bro brenner av?? kan det være kortsluttning?? Sitér dette innlegget Link to post
Ørjans Svart 4.April.2014 Link til dette innlegget Svart 4.April.2014 Mye mulig, hvor den er brent av vil kunne gi en indikasjon på om det er intern komponent som har forårsaket det eller ekstern Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv-28 Svart 4.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.April.2014 Sikkert.. Jeg skal prøve å lodde inn en ny bru, evnt få tak i ett nytt kretskort (visst noen sitter på dette...?) Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv-28 Svart 5.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2014 Siste nytt nå er at kanskje telmo i Oslo sitter på delene til dette..?!? Er nå lov til å håpe :-) Er det noen her med erfaringer med Telmo?? Kan privatpersoner kjøpe f.eks kretskortstyring direkte fra de?? Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv-28 Svart 5.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2014 Hei denne gang med bilde https://baatplassen.no/bildearkiv/39/39404/tx.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv-28 Svart 6.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2014 Ingen som veit noe rundt tx/tfx/teleflex marine?? Trenger sårt et slikt kort... Sitér dette innlegget Link to post
båtboergrimstad Svart 11.Oktober.2017 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2017 hei. fikk du deler til TX? jeg trenger ny kontroll men kan ikke finne noen. Sitér dette innlegget Link to post
Nidelv-28 Svart 11.Oktober.2017 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2017 Dessverre. Måtte kjøpe nytt komplett sett. Solgte resterende av mitt gamle til en kar som trengte deler. Sitér dette innlegget Link to post
per1412 Svart 7.Juli.2021 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2021 Nidelv-28 kan du gi meg opplysninger om han som kjøpte av deg, skal høre om han har en av hendlene for salg, jeg mangler 1 stk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.