Jump to content

Edit History

Teerex

Teerex

Meget tøff båt, jeg så bildene i den andre tråden.

Du kan sikkert endre visning til liter/nm. Det blir vel ca 0,75 liter/nm og det er jo ganske akseptabelt forbruk.

Min Mercury F115 bruker ca 0,6 liter/nm i 26 knop og topper 44-45 knop ved 5900 rpm. 

Kjører 4-blads Mercury stålpropell, 19P. Men litt lettere/mindre båt da, ca 300 kg lettere tipper jeg.

Den G2-motoren er jo ingen lettvekter. Ser de oppgir vekt fra 225-245 kg. Antar det skiller noe vedr. integrert servostyring eller ikke? Er det 20" eller 25" stamme på din? Ser ut som 20" på bildet.

Litt morsomt at vekta på den nye Mercury V6 3,4 liter F175-225 er fra kun 216 kg. Blir spennende å se hvordan den gjør det mot G2 150-200 i tester.

Teerex

Teerex

Meget tøff båt, jeg så bildene i den andre tråden.

Du kan sikkert endre visning til liter/nm. Det blir vel ca 0,75 liter/nm og det er jo ganske akseptabelt forbruk.

Min Mercury F115 bruker ca 0,6 liter/nm i 26 knop og topper 44-45 knop ved 5900 rpm. 

Kjører 4-blads Mercury stålpropell, 19P. Men litt lettere/mindre båt da, ca 300 kg lettere tipper jeg.

Den G2-motoren er jo ingen lettvekter. Ser de oppgir vekt fra 225-245 kg. Antar det skiller noe vedr. integrert servostyring eller ikke? Er det 20" eller 25" stamme på din? Ser egentlig ut som 20" på bildet.

Litt morsomt at vekta på den nye Mercury V6 3,4 liter F175-225 er fra kun 216 kg. Blir spennende å se hvordan den gjør det mot G2 150-200 i tester.

Teerex

Teerex

Meget tøff båt, jeg så bildene i den andre tråden.

Du kan sikkert endre visning til liter/nm. Det blir vel ca 0,75 liter/nm og det er jo ganske akseptabelt forbruk.

Min Mercury F115 bruker ca 0,6 liter/nm i 26 knop og topper 44-45 knop ved 5900 rpm. 

Kjører 4-blads Mercury stålpropell, 19P. Men litt lettere/mindre båt da, ca 300 kg lettere tipper jeg.

Den G2-motoren er jo ingen lettvekter. Ser de oppgir vekt fra 225-245 kg. Antar det skiller noe vedr. integrert servostyring eller ikke? Er det er 25" stamme på din?

Litt morsomt at vekta på den nye Mercury V6 3,4 liter F175-225 er fra kun 216 kg. Blir spennende å se hvordan den gjør det mot G2 150-200 i tester.

Teerex

Teerex

Meget tøff båt, jeg så bildene i den andre tråden.

Du kan sikkert endre visning til liter/nm. Det blir vel ca 0,75 liter/nm og det er jo ganske akseptabelt forbruk.

Min Mercury F115 bruker ca 0,6 liter/nm i 26 knop og topper 44-45 knop ved 5900 rpm. 

Kjører 4-blads Mercury stålpropell, 19P. Men litt lettere/mindre båt da, ca 300 kg lettere tipper jeg.

Den G2-motoren er jo ingen lettvekter. Ser de oppgir vekt fra 225-245 kg. Antar det skiller noe vedr. integrert servostyring eller ikke?

Er det er 25" stamme på din?

Litt morsomt at vekta på den nye Mercury V6 3,4 liter F175-225 er fra kun 216 kg. Blir spennende å se hvordan den gjør det mot G2 150-200 i tester.

Teerex

Teerex

Meget tøff båt, jeg så bildene i den andre tråden.

Du kan sikkert endre visning til liter/nm. Det blir vel ca 0,75 liter/nm og det er jo ganske akseptabelt forbruk.

Min Mercury F115 bruker ca 0,6 liter/nm i 26 knop og topper 44-45 knop ved 5900 rpm. Men litt lettere/mindre båt da, ca 300 kg lettere tipper jeg. Den G2-motoren er jo ingen lettvekter. Ser de oppgir vekt fra 225-245 kg. Antar det skiller noe vedr. integrert servostyring eller ikke?

Er det er 25" stamme på din?

Litt morsomt at vekta på den nye Mercury V6 3,4 liter F175-225 er fra kun 216 kg. Blir spennende å se hvordan den gjør det mot G2 150-200 i tester.



×
×
  • Create New...