Jump to content

Edit History

John_Kr

John_Kr

Det kan jo variere noe fra båt til båt ..., men jeg synes tallene fra min Leverandør og Båtbladet harmonerer ganske bra, men alt beror på så mangt. Det som er sikkert at Nordkapp Norge anbefaler RAKER HO/22 på vår 605 RS, de har testet og testet og funnet ut at denne propellen er den beste "allround" propellen. Jeg kjørte en sesong på RX4/18, det var en bra propell, men en 18" ble for liten, jeg fikk valget å bytte den inn og fikk da to valg, RX4/20 vs RAKER HO/22, jeg valgt den sistnevnte. På min forrige Enduro 605 (med G1 150HO) så hadde jeg en RAKER II/22, den ble noe for stor, men nå er det forskjellig utveksling fra G1 vs G2 så vil vil tro at RAKER HO/22 vil bli perfekt på G2 og 605 RS. Jeg har ikke testet dette selv ennå, det blir til våren.

John_Kr

John_Kr

Det kan jo variere noe fra båt til båt ..., men jeg synes tallene fra min Leverandør og Båtbladet harmonerer ganske bra, men alt beror på så mangt. Det som er sikkert at Nordkapp Norge anbefaler RAKER HO/22 på vår 605 RS, de har testet og testet og funnet ut at denne propellen er den beste "allround" propellen. Jeg kjørte en sesong på RX4/18, det var en bra propell, men en 18" ble for liten, jeg fikk valget å bytte den inn og fikk da to valg, RX4/20 vs RAKER HO/22, jeg valgt den sistnevnte. På min forrige Enduro 605 (med G1 150HO) så hadde jeg en RAKER II/22, den ble noe for stor, men nå er det forskjellig utveksling fra G1 vs G2 så vil vil tro at RAKER HO/22 vil bli perfekt. Jeg har ikke testet dette selv ennå, det blir til våren.

John_Kr

John_Kr

Det kan jo variere noe fra båt til båt ..., men jeg synes tallene fra min Leverandør og Båtbladet harmonerer ganske bra, men alt beror på så mangt. Det som er sikkert at Nordkapp Norge anbefaler RAKER HO/22 på vår 605 RS, de har testet og testet og funnet ut at denne propellen er den beste "allround" propellen. Jeg kjørte en sesong på RX4/18, det var en bra propell, men en 18" ble for liten, jeg fikk valget å bytte den inn og fikk da to valg, RX4/20 vs REKER HO/22, jeg valgt den sistnevnte. På min forrige Enduro 605 (med G1 150HO) så hadde jeg en RAKER II/22, den ble noe for stor, men nå er det forskjellig utveksling fra G1 vs G2 så vil vil tro at RAKER HO/22 vil bli perfekt. Jeg har ikke testet dette selv ennå, det blir til våren.

• Create New...