RLWI Startet 3.April.2005 Link til dette innlegget Startet 3.April.2005 Hei. Da er den nye daycruiseren sjøsatt og båtlivet kan begynne. Båten er importert fra Danmark og det sparte jeg en hel del på. Er det noe som kan gi noen innspill på hvor lenge jeg må kjøre inn motoren? Det er en innenbords Mercruiser bensin motor. RLWI Sitér dette innlegget Link to post
Marna Svart 3.April.2005 Link til dette innlegget Svart 3.April.2005 Instruksjonsboken sier vel sitt vil jeg tro. Men det viktigste er nok å ikke overbelaste motoren. Noe variert turtall, ikke bråstarter, ikke max turtall over lengre tid. I det hele tatt, ta det pent. mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
John_Kr Svart 3.April.2005 Link til dette innlegget Svart 3.April.2005 Instruksjonsboken sier vel sitt vil jeg tro. Men det viktigste er nok å ikke overbelaste motoren. Noe variert turtall, ikke bråstarter, ikke max turtall over lengre tid. I det hele tatt, ta det pent. mvh M. <{POST_SNAPBACK}> Så enkelt er det som Marna sier. Ta det med ro og ikke overbelast motoren, den skal gå lett med variert turtall. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Janoho Svart 3.April.2005 Link til dette innlegget Svart 3.April.2005 Det er viktig å ikke seigdra motoren på lave turtall, ellers variert slik som tidligere beskrevet. JOH Sitér dette innlegget Link to post
StigA Svart 14.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2005 flere tips? Får igjen motoren min fra overhaling nå til uka. Noe mer enn det som er nevnt som bør nevnes? Dette er en evinrude 225hk v6. Hvor lenge bør en motor kjøres inn da? Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 14.Juli.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2005 Normalt er det 10 timer, dette iht instruksjonsboken. Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.