Førstefender Startet 6.April.2014 Del på Facebook Startet 6.April.2014 Noen som vet raal-kode til en Sunseeker San Remo 1993modell?? Vil tro koden er lik på de fleste Sunseekere fra begynnelsen av 90 tallet? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 6.April.2014 Del på Facebook Svart 6.April.2014 Er det den kvite .Er også intresert i denne.Mulig koden er 9010,eller 9016.Eller så er gelcoat 2000 ganske lik.Hadde vert greit å få rette ral koden Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 6.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2014 Ja det er den hvite fargen ja, skulle tatt et par små flekker. Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 6.April.2014 Del på Facebook Svart 6.April.2014 Om du skal bruke topcoat,dvs gelcoat m voks er fargekode 2000 ganske lik.Det er samme farge som på Viknes Askeladden mfl.Har brukt den fargen på ein Travado med godt resultat 2000 hardtopp lakk blir for kvit. Ein blanding av 2000 og skumkvit gir også bra resultat Sitér dette innlegget Link to post
Hansa666 Svart 6.April.2014 Del på Facebook Svart 6.April.2014 Hei. Tok aldri RAL koden på båten da jeg hadde den, men på min nye fikk jeg en kar som tok et bilde og lagde en gelcoat blanding. Dette er nok det beste, da båtens farge vil endre seg over tid slik at koden den ble levert med, ikke vil passe. Sitér dette innlegget Link to post
Førstefender Svart 6.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2014 Da tester jeg ut topcoat 2000, ikke rare flatene jeg skal fix`e så det blir nok greit. Takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.