Tor Morten Startet 3.April.2005 Del på Facebook Startet 3.April.2005 Har en Nidelv 26 fra 1984, som har ett par småskader i gelcoaten, som jeg har tenkt å utbedre med gelcoatsparkel. Men er ikke sikker på fargekoden,er det noen her på åpent forum som hvet det? Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 3.April.2005 Del på Facebook Svart 3.April.2005 Hei og velkommen Har selv en 86 modell av samme nydelige båt og min farge kode er 8008 levert i jotun sitt fargekart. Min stripe er sort, men du har vel blå. Uansett for å være 100% sikker så tar du kontakt med Andersen hos Niedlv.no og du får svar. Sitér dette innlegget Link to post
Tor Morten Svart 3.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.April.2005 Takk skal du ha for svaret, stripa på min er også sort. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.April.2005 Del på Facebook Svart 3.April.2005 jeg ville nok for sikkerhet skyld sjekket med Nidelv. Ring Ole Iver eller Kåre på lageret. Tlf 37 05 80 50 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.