marius53 Startet 8.April.2014 Del på Facebook Startet 8.April.2014 Hei alle saman! Er ny her på forumet,og ser det er mykje kunnskap på forumet.Håper eg kan bidra litt også. So til spm,er det nokon som veit kvar eg kan finne delekatalog/bruksanvisning til ein sleipner 3.5hk. Takkar for svar. Marius Sitér dette innlegget Link to post
marius53 Svart 10.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2014 Hei alle saman! Er ny her på forumet,og ser det er mykje kunnskap på forumet.Håper eg kan bidra litt også. So til spm,er det nokon som veit kvar eg kan finne delekatalog/bruksanvisning til ein sleipner 3.5hk. Takkar for svar. Marius Eg prøvar igjen eg.Har ei gamal tresnekke (frå fredrikstad trur eg)og der sit det ein sleipner einsylindra 3.5hk bensinmotor. Er det ingen på forumet som veit kvar eg kan finne delekatalog/brukermanual??? Helsing Marius Sitér dette innlegget Link to post
Treskolars Svart 11.April.2014 Del på Facebook Svart 11.April.2014 Den er kanskje litt vrien, men kanskje Petter Fagerli som har FM deler kan hjelpe deg. Det burde være noen her på forumet som kan skaffe deg kopi av bruksanvisning men delekatalog må du kanskje ha flaks for å få tak i. Er det den med bakstart du har ? Sitér dette innlegget Link to post
marius53 Svart 21.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.April.2014 Den er kanskje litt vrien, men kanskje Petter Fagerli som har FM deler kan hjelpe deg. Det burde være noen her på forumet som kan skaffe deg kopi av bruksanvisning men delekatalog må du kanskje ha flaks for å få tak i. Er det den med bakstart du har ? Hei igjen,og vel overstått påske.Takk for tipset,eg prøvar han Petter. Det er den med bakstart.Eit stort ratt for å starte.Artig motor,og ganske sjeldent syn her på vestlandet.Den slår gnist og alt er bare velstand,men eg skal overhale den til fordums prakt. Helsing Marius Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.