oki1977 Startet 8.April.2014 Link til dette innlegget Startet 8.April.2014 Hei er ny her og lurer på å kjøpe er gh22 dc fra 1987, og lurte på om det er noen som har erfaring med denne båten. takk på forhånd Sitér dette innlegget Link to post
roaardal Svart 8.September.2014 Link til dette innlegget Svart 8.September.2014 Hei, jeg har akkurat kjøpt en gh 22 dc. Kjøpte du en slik båt? Jeg leter hardt etter info og bilder på disse båtene, har du noe sånt? Sitér dette innlegget Link to post
PLAY MARINE Svart 10.September.2014 Link til dette innlegget Svart 10.September.2014 Jeg er litt interessert i en sånn jeg også... Finnes det noen til salgs? Sitér dette innlegget Link to post
roaardal Svart 26.September.2014 Link til dette innlegget Svart 26.September.2014 Det ligger en på finn nå, men den har vært under vann desverre, d er bare lagd 26 stk av denne, så burde være kjapp hvis du ser en til salgs, d er en super båt, meget sjø dyktig Sitér dette innlegget Link to post
roaardal Svart 3.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2015 Det ligger en veldig fin på finn.no nå Sitér dette innlegget Link to post
roaardal Svart 3.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2015 Det ligger en veldig fin på finn.no nå Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.