Jump to content

Hvor kjøpe deler til elektrisk Teleflex, "TX Consol"?

Nidelv-28

Recommended Posts

TX importeres av Telmo Control AS: http://www.telmo.no/kundesenter/kontakt-oss

Den kontrollen du har tror jeg er gått ut av vareutvalget, men ring eller send e-post til de, og du får vite om det kan skaffes nytt, deler, eller om de har noe annet som er kompatibelt

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

Må i tilfelle være om en av mange forhandlere (eks. marineshop.no) har liggende deler.

Telmo burde ha litt peiling på hvilke forhandlere som har kjøpt inn dette, men det er vel i hovedsak på bestilling, og lokale forhandlere har vel neppe reservedeler - kan jeg tenke meg. En ringerunde vil vel avklare dette, men fy så tungvint.......

Prøvd ebay?

Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209

"Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen"

• 2 uker senere...

Takk for mange fine tips Wallas Service, men er tydlig at "INGEN" kan skaffe noen flere deler til dette systemet dessverre.. Brukt blir evnt eneste alternativ....

Kjører pr.dd med "bare" 1 motor da som sagt styringen til den andre er deff. Må få fatt på dette ellers så er alternativet å bytte hele driten med en prislapp på over 55 båtpenger :-(((((((

Håper noen kan hjelpe en stakkar i "nød"!? Hva skal en gjøre??

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...