Alf erik Startet 9.April.2014 Link til dette innlegget Startet 9.April.2014 Har noen peilling om Solberg Båt og Motor er i drift? Har kjøpt en del ting fra nettbutikken å pengene eg trukket fra konto, prøvd å få tak i dei både på mail å telefon men ingen svar. .. :-( er det noen mulighet for å få pengene tilbake? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 Om du tenker på Solberg motor i Ålesund, så er ihvertfall ikke de en del av Båthuset lengre, som de var for noen måneder siden. Har vært noe endringer der vet jeg. Anda Olsen var vel en eier tidligere og de tror jeg er ute. Ring til Spectramarin/ Best marin i Ålesund , og spør dem om hvordan det ligger ann nå. De har de samme lokalene som før, men motorsykkeldelen er helt ute av driften. De kan nok lede deg til rett sted, om det finnes noen fortsatt. Sitér dette innlegget Link to post
snurresprett Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 dersom du mener Solberg på Strømmen så er jeg faktisk usikker.... vet ed røyk på en smell for en stund side. lurer på om de ikke gikk fra AS til enkeltpersonforetak da. dvs starta opp på nytt... Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 Har du forsøkt denne? nina@solberg-baat.no (+47) 63845010 Sitér dette innlegget Link to post
Alf erik Svart 9.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 Ja både sendt mail å ring, nr er ikke i bruk for eg til svar :/ Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 Ok. Skal en tur til naboen deres for å fylle gass, så da stikker jeg innom og hører hva som skjer! Sitér dette innlegget Link to post
Alf erik Svart 9.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 Ok.. høre fra deg da :-) Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 10.April.2014 Link til dette innlegget Svart 10.April.2014 Nå har jeg vært der og der er det tomt! Hvis du betalte med Visa er det vel mulig å få igjen pengene. Sitér dette innlegget Link to post
Alf erik Svart 10.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2014 Takk for du sjekket, typisk :( håper eg får penger tilbake Sitér dette innlegget Link to post
Terje Solberg Svart 27.Januar.2017 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2017 Heisan Solberg Båt & Motor flyttet fra Skjærvaveien i 2012 til Industriveien 5 på Skedsmokorset hvor vi har verksted ( driftes på min fritid) og netthandel av båtutstyr. Selskapet ble stiftet i 1995 og feirer i 2017 22 år i bransjen. mvh Terje Solberg mail: ordre.sbm@gmail.com Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.