Pequod Startet 9.April.2014 Link til dette innlegget Startet 9.April.2014 Fikk en konvolutt i posten i dag med Båtplassen som avsender. Dessverre var det nettopp det jeg fikk. En konvolutt. For den var tom! Regner med at det var meningen at den skulle inneholde en vimpel, men den fulgte ikke med! Enten skyldes det dårlig liming av konvolutten ettersom den var åpen på siden, eller så er en vimpel fra Båtplassen så populær at folk gjør seg til tyv for å skaffe seg en... Har vel mest tro på det første... Håper derfor at det er mulig å få en ny som jeg stolt kan henge opp i masta etterhvert? Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
MaSa Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 Oi håper min er kommet idag også :) vel og merke med vimpel i :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
akva Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 Hvor kan jeg bestille vimpel? Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 Her: https://baatplassen.no/i/topic/16613-baatplassen-vimpel/ Sitér dette innlegget Link to post
akva Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 Takk, skal bestille en Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 9.April.2014 Link til dette innlegget Svart 9.April.2014 Jeg hadde fått min idag:) 5 klistremerker og en flott vimpel som blir heist i morgen ettermiddag :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Wallas Service Svart 10.April.2014 Link til dette innlegget Svart 10.April.2014 Jeg fikk min i fjor, og jaggu fikk jeg en i år også Skal jeg få ny hvert år? Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Pjolter Svart 20.April.2014 Link til dette innlegget Svart 20.April.2014 Heldig du. Min begynner å bli slitt. Bestiller en ny Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Pequod Svart 20.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2014 Ingar responderte raskt og jeg fikk en ny vimpel og klistremerker få dager etter at jeg mottok den første tomme konvolutten. Sin debut om bord i båten fikk vimpelen ikke før i går, og det på min tur nummer 50! Riktignok i en noe improvisert mast, skal få kjøpt inn en skikkelig vimpelstang etterhvert! Har postet dette bildet i en annen tråd her også, men pytt, her kommer det igjen: Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
Old Wood Svart 23.April.2016 Link til dette innlegget Svart 23.April.2016 Hmmm... (mitt første innlegg...) Sitér dette innlegget Link to post
Old Wood Svart 1.Mai.2016 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2016 Vel, jeg ser at vimpler ikke lenger er tilgjengelige, ei heller er der klistremerker. Så jeg laget mitt eget lille skilt her, som jeg setter i bakvinduet i bilen, Tenker du Båt? Besøk: baatplassen.no Der møter du Båt-Mennesker av alle slag! Sitér dette innlegget Link to post
hebbelille Svart 1.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2017 Hei jeg ver inne på linke får å se om det var mulig å bestille vimpel, men kommer ikke inn på den linken som lå her, får da beskjed om at jeg ikke har rettigheter til å lese innleggene her som gjest og at jeg må logge inn, men jeg er logget inn. Noen som vet hvor jeg kan få bestilt vimpel fra båtplassen?. Sitér dette innlegget Draco 1700 TL - Regal 2550 LSC Link to post
Snusmumrikken Svart 1.Februar.2017 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2017 Hei! Les dette: https://baatplassen.no/i/topic/5547-hvem-har-baatplassen-vimpel/?p=1894979 "Takker for interessen, det vil bli solgt et begrenset antall med levering før påske. Kommer tilbake med nærmere opplysninger" Sitér dette innlegget Uttern 6200 CC m/Evinrude E-TEC 130HK Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.