Jump to content

Populær vimpel fra Båtplassen?

Pequod

Recommended Posts

Fikk en konvolutt i posten i dag med Båtplassen som avsender.

Dessverre var det nettopp det jeg fikk.

En konvolutt.

For den var tom! Regner med at det var meningen at den skulle inneholde en vimpel, men den fulgte ikke med!

Enten skyldes det dårlig liming av konvolutten ettersom den var åpen på siden, eller så er en vimpel fra Båtplassen så populær at folk gjør seg til tyv for å skaffe seg en...

Har vel mest tro på det første... :smiley:

Håper derfor at det er mulig å få en ny som jeg stolt kan henge opp i masta etterhvert? :pray:

• 2 uker senere...

Ingar responderte raskt og jeg fikk en ny vimpel og klistremerker få dager etter at jeg mottok den første tomme konvolutten.

Sin debut om bord i båten fikk vimpelen ikke før i går, og det på min tur nummer 50!

Riktignok i en noe improvisert mast, skal få kjøpt inn en skikkelig vimpelstang etterhvert!

Har postet dette bildet i en annen tråd her også, men pytt, her kommer det igjen:

bilde

• 2 år senere...
  • 8 måneder senere...

Hei jeg ver inne på linke får å se om det var mulig å bestille vimpel, men kommer ikke inn på den linken som lå her, får da beskjed om at jeg ikke har rettigheter til å lese innleggene her som gjest og at jeg må logge inn, men jeg er logget inn.

Noen som vet hvor jeg kan få bestilt vimpel fra båtplassen?.

Draco 1700 TL - Regal 2550 LSC

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...