Jump to content

Led lys på batteri under kalesjen

Janoho

Recommended Posts

Hei, ser etter en lampe som passer til praktiske formål.

- bør kunne festes på kalesjen eller i tak med pålimt borrelås

- må kunne gå på batteri og kanskje være oppladbar i stikkontakten (greit nok hvis jeg må bytte batteri)

- LED og det må være bra og ganske naturlig lys.

Noen forslag til hvor de har disse ?

Det nærmeste jeg har funnet er en campinglampe som henges i en krok.

Jon

Hei! Jeg laget noen egne lamper for noe år siden som fungerte veldig bra.

Skar ut to runde "klosser" på størrelse med en hockeypuck, og monterte spotter inni disse. På baksiden satte jeg på plastklammer for båtshake etc, så kunne lampene "snappes" på kallesjestengene oppunder kallesjen.

Ikke så lett å forklare, hehe ;) Skal se om jeg finner noen bilder!

Skvulp Båtforening
Nor Star 290, 2001
Hjemmehavn; Slependen, Bærum

Låner denne tråden litt for å drodle rundt mine tanker. I påvente av en eventuell targabøyle så lurer jeg på å feste sånne ledstrips under kalesjen, tenkte kanskje å ha de på undersiden av bøylene. alle bøylene er treddd inn i lommer i kalesjen så sånne klips vil fungere dårlig hos oss. Noen kreative der ute med forslag til festemåte?? Trenger ikke å kunne demonteres på 1.2.3, tenkte å tre ledningene inni kalesjerøret og ha en form for plugg nede ved rørhengslet.

Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...