Arildo85 Startet 10.April.2014 Link til dette innlegget Startet 10.April.2014 Merker at d minker litt på ekspansjonstanken til drev oljen etter å ha brukt båten, syns eg såg litt olje i sjøen på siden av båten og....kan d være så enkelt så å bytte o-ringene til avtappinga og luftinga? Sitér dette innlegget Link to post
Jarl-Espen Svart 10.April.2014 Link til dette innlegget Svart 10.April.2014 Så lenge den lekker ut og det ikke kommer vann i går det vel greit ,men trur jeg ville fått båten på land å undersøkt hvor oljen kommer ut. Viss ikke du ser lekkasje stedet kan det være en ide å ta av drevet og trykkteste det. Blir dyrt i lengden å drive å etterfylle. Viktig å ikke kjøre tom ekspansjonstanken. Mvh Jarl-Espen Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 10.April.2014 Link til dette innlegget Svart 10.April.2014 Følg heller med en stund. Det er normalt at nivået minker første tiden etter oljeskift, da det er vanskelig å få ut all luft. Etterfylte et par ganger på min. Oljefilmen kan godt være tilfeldig, spesielt i havn. Sitér dette innlegget Link to post
Arildo85 Svart 11.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2014 Okei takk for svar, hvordan trykktester eg drevet ? Såg noe antydning til kondens oppi tanken og.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.