Baard Startet 11.April.2014 Link til dette innlegget Startet 11.April.2014 Hei, Jeg har en oven nevnt motor i min båt. Motoren er gammel, men går fortsatt fint. Jeg har den nå ute av båten i forb. med bytte av labber. i den forbindelse er det ønskelig å bytte noen deler her og der, og jeg har vært i kontakt med en forhandler i Bergen som muligens kunne hjelpe, men det var ikke sikkert. Er det noen her som vet om andre kilder til deler for denne motoren med mer kompetanse og oversikt over delene? Noen som har eller vet om deleoversikt for denne motoren? Det jeg skal ha tak i nå er pakning foran/bak sjøvannskjøler og sink til sjøvannssløyfen. Mulig jeg får det i fra Bergen, men det er alltid OK å vite hvor jeg kan få tak i deler til motoren om noe skulle ryke. Sitér dette innlegget /Baard Link to post
ArImI Svart 11.April.2014 Link til dette innlegget Svart 11.April.2014 http://www.ifparts.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Baard Svart 11.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2014 Hei ArImI. Har du noe erfaring med denne leverandøren? De skriver på sin hjemmeside at Aifo deler er vanskelig å få fatt i. Jeg må jo si at jeg synes det er litt rart at deler ikke lenger blir produsert. Det må jo være mye slike motorer i båter rundt om... Sitér dette innlegget /Baard Link to post
ArImI Svart 13.April.2014 Link til dette innlegget Svart 13.April.2014 Har vert i kontakt med de at par ganger, veldig god service, men aldrig bestilt noe. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.