Julie III Svart 12.April.2014 Link til dette innlegget Svart 12.April.2014 (redigert) grunnen til det er lenge siden du såg en blank gul båt er jo fordi den er minst 30 år gammel. De er ikkje så blanke de hvite heller på samme alder uten det gnukkes og gnikkes. Og nå er jo også båter med dekor foliebelagt i nesten alle tilfeller Det finnes mange båter som er hvite og blanke fra den tiden. Draco, Saga, Nidelv, Windy, Scan. Saga 27, Nidelv 26 og Scan Baltic er blank i skroget, men ikke den fargede stripen Når det er sagt, tror jeg ikke jeg så en slik blank gul Nidelv for 20år+ siden heller, og jeg hadde veldig lyst på en Redigert 12.April.2014 av Julie III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Rittmester Svart 12.April.2014 Link til dette innlegget Svart 12.April.2014 Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 12.April.2014 Link til dette innlegget Svart 12.April.2014 Flott båt! Elsker linjene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.