Blackbeard Startet 12.April.2014 Link til dette innlegget Startet 12.April.2014 Er det noen som vet om og hvor man får lagt ny gummi på kraftblokk? ca pris? det er en hobbyblokk fra rapp hydema Sitér dette innlegget Robåt ,GH 420 ,25" tresnekke,HB 21 m ,Fjord/selco 27 ,Draco 20 ,Rana 15,30" Finsk stålbåt,Draco 25 TC,Maxum 1800,Yamarin 64 DC,Bever 470,Askeladden 585,Barracuda 1000 Link to post
ut mot havet Svart 12.April.2014 Link til dette innlegget Svart 12.April.2014 Det er berre å kontakte rapp hydema så får du lagt ny gummi på blokka, pris husker eg ikkje på ståande fot men nokre lappar må du rekne med. Sitér dette innlegget Link to post
lnjk Svart 8.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2020 (redigert) Gammel tråd, men aktuell for meg likevel. Bør snart få ny gummi på hobbyblokka. Leser at Hydema har innbytteordning, men tviler på at det er noe for meg. Jeg har tatt bort orginal lineskive som den ble levert med og erstattet den med en annen skive. Mao, jeg ønsker å få tilbake samme som jeg leverer inn. Andre vil vel helst ha orginal blokk og ikke noen rull som er maskinert av meg, og jeg vil helst slippe å maskinere dette en gang til. Er det noen som vet om verksteder som regummierer slikt utstyr? Redigert 8.Desember.2020 av lnjk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 8.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2020 Er litt usikker på hva du mener. Lineskiven er vel ikke gummiert? Sitér dette innlegget Link to post
lnjk Svart 8.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2020 Nei, lineskiva var av en aluminiumlegering? som jeg skiftet ut til en av støpegods. Lineskivene er skrudd fast i enden av den gummierte rullen. Og for å få fast den nye skiva vet jeg at jeg bygget om innfestingen. Hva jeg gjorde husker jeg ikke. Har tenkt meg en tur på havet før jeg demonterer, og da hadde det vert greit å vite hvor rullen som skal regummieres kan sendes. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 8.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2020 Da tror jeg at jeg skjønner jeg hva du mener. Jeg kjenner ikke til andre firmaer som regumierer, men det kan hende du får svar fra noen andre her på forumet. Men det skader jo ikke å ringe til Hydema å høre. Dei regumierer helt sikkert rullene du har og det er ikke sikkert det tar så lang tid. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 8.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Desember.2020 Det er et foretak som heter Norsk Gummi AS, Drammen. Hør med dem. Begynner å bli tynt med verksteder i Norge som kan- og har utstyr for denslags. Sitér dette innlegget Link to post
Ruby Svart 9.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2020 Super service hos Hydema. Sendte inn min gamle og fikk «byttesnelle» med ny gummi etter få dager. Kostet kr 3125 pluss frakt såvidt jeg husker. Sender du inn snelle uten lineskive får du byttesnelle uten lineskive i retur. Enkelt..... Sitér dette innlegget Link to post
lnjk Svart 9.Desember.2020 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2020 Var på sjøen i dag så jeg har ikke fått gjort noe med dette. Har nå tre pluss Hydema som kanskje kan gjøre jobben. Prisen fra Hydema var ikke avskrekkende, men det spørs om det går da jeg ønsker min egen i retur. Takk til alle for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.