Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Man må gjerne ligge utenpå, men da får ankommende båt fendre godt og gå rolig inn. 

er ankommende båt betydelig større forventer jeg at de legger ut anker for å holde i fra 

man kan ikke forvente at innerste båt har fortøyning og kryssholt som holder en masse andres tonn.  

mer enn 3 utenpå er ugreit om det er vinddrag. de som allerede ligger utenpå bør tenke på innerste båt når de ønsker fler velkomne ?

Bitteliten

Bitteliten

Man må gjerne ligge utenpå, men da får ankommende båt fendre godt og gå rolig inn. 

er ankommende båt betydelig større forventer jeg at de legger ut anker for å holde i fra 

man kan ikke forvente at innerste båt har fortøyning og kryssholt som holder en masse andres tonn.  

mer enn 3 utenpå er ugreit. de som allerede ligger utenpå bør tenke på innerste båt når de ønsker fler velkomne ?

Bitteliten

Bitteliten

man kan ikke forvente at innerste båt har fortøyning og kryssholt som holder en masse andres tonn 

• Create New...