Mr.West Startet 13.April.2014 Link til dette innlegget Startet 13.April.2014 Hei! :D Jeg har en Yamaha 5hk 2-takt påhengsmotor som ikke får nok bensin. Motoren starter når jeg bruker choke og går i noen sekunder før den slukner. Jeg har tatt hele forgasseren fra hverandre og blåst med trykkluft i alle dyser og åpninger. Alt ser rent og fint ut. Har også prøvd å justere dysen som balanserer luft og bensintilførselen. Noen tips om hva dette kan være? Sitér dette innlegget Link to post
jerognal Svart 13.April.2014 Link til dette innlegget Svart 13.April.2014 (redigert) Prøvd med ny slange til tank? Ellers kan vel flottørnålen også tulle seg, men du sjekket vel den når du demonterte forgasser? Er vel og en mulig feilkilde på bensinpumpe og evt. filter der... Tatt av slangen inn på forgasser og sjekket at den pumper bensin? Redigert 13.April.2014 av jerognal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ullmann Svart 13.April.2014 Link til dette innlegget Svart 13.April.2014 Har samme problem med min 5hk 2-takt Yamaha. Men den virker fint når jeg bruker separat besintank. Problemene er kun når jeg bruker tanken som er på motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.