luka Startet 13.April.2014 Link til dette innlegget Startet 13.April.2014 Eg har nokre spørsmål ang service på min MD2030 som eg har tenkt å gjera sjølv. Oljeskift Eg har funne røret som olja skal pumpas ut av. Det har eit plastikkhovud på toppen som i kald tilstand ikkje lar seg opna med handemakt. Er dette gjenga på røret? Rensing og byte av kjølevæske Eg har funne bolten, firkanta hovud ved oljefilteret, der kjølevæska skal drenerast frå, men er dette den einaste plassen ein tappar frå? Bytte av dieselfilter Her er eg meir på heimebane, då eg bytta desse i fjor, men spørsmålet er om eg kan bruka filter som følgde med båten og som maks kan vera frå 2001, dei ser heilt fine ut med tanke på morkne pakningar.................. Takknemleg for svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Bjoove Svart 13.April.2014 Link til dette innlegget Svart 13.April.2014 Så fremst du ikke er velsignet med ti tommler midt i handa bør dette gå rimelig greit :) Smør litt olje på pakningene og fyll litt olje filteret, før du skrur i oljefilteret med handemakt. lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 13.April.2014 Link til dette innlegget Svart 13.April.2014 Oljeskift Eg har funne røret som olja skal pumpas ut av. Det har eit plastikkhovud på toppen som i kald tilstand ikkje lar seg opna med handemakt. Er dette gjenga på røret? Nei det er bare ei gummihette som er tredd ned på røret. Du får varme den litt med en føner eller lignede så mykner den og blir lettere å få av. Det er en merkelig patent, jeg har sikret min med en slangeklemme. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 13.April.2014 Link til dette innlegget Svart 13.April.2014 Jeg ville tippe at du finner svar på det meste i brukerhåndboken for motoren, som du finner på Volvo sine nettsider. http://vppneuapps.volvo.com/ww/PIE/ViewFileFrame.aspx?n=30942&r=2000-06-26-12-23-03&t=PDF&a=7735333&p=T403&d=Owners%20Publication&s=4246101〈=en-GB Sitér dette innlegget Link to post
luka Svart 13.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2014 takk, lazy jack! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.