Jump to content

Har du sjølv gjort service på Volvo Penta MD2030

luka

Recommended Posts

Eg har nokre spørsmål ang service på min MD2030 som eg har tenkt å gjera sjølv.

Oljeskift

Eg har funne røret som olja skal pumpas ut av. Det har eit plastikkhovud på toppen som i kald tilstand ikkje lar seg opna med handemakt. Er dette gjenga på røret?

Rensing og byte av kjølevæske

Eg har funne bolten, firkanta hovud ved oljefilteret, der kjølevæska skal drenerast frå, men er dette den einaste plassen ein tappar frå?

Bytte av dieselfilter

Her er eg meir på heimebane, då eg bytta desse i fjor, men spørsmålet er om eg kan bruka filter som følgde med båten og som maks kan vera frå 2001, dei ser heilt fine ut med tanke på morkne pakningar..................

Takknemleg for svar :)

Oljeskift

Eg har funne røret som olja skal pumpas ut av. Det har eit plastikkhovud på toppen som i kald tilstand ikkje lar seg opna med handemakt. Er dette gjenga på røret?

Nei det er bare ei gummihette som er tredd ned på røret. Du får varme den litt med en føner eller lignede så mykner den og blir lettere å få av. Det er en merkelig patent, jeg har sikret min med en slangeklemme.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...