Aq 28 Ht Svart 15.April.2014 Del på Facebook Svart 15.April.2014 Men det jeg grubler på, er hvorfor den firkantpinnen som går mellom håndtaket på innsiden og utsiden av låsen mellom håndtakene var å finne pent oppe i roteesken på bordet? Og selve håndtaket lå også på bordet! Lars H. Kan være så enkelt at det er god kilo pris på bronse og messing for tiden. Veldig bra at de ikke hadde ødelagt mer. Sitér dette innlegget Link to post
EiSvIn Svart 15.April.2014 Del på Facebook Svart 15.April.2014 Tja.. Ikke alle innbrudd er for vinning. Vi opplevde innbrudd på hytta hvor det var et par som åpenbart hadde hatt seg en hyrdestund. De hadde til og med ryddet opp etter seg... Sitér dette innlegget Link to post
Svensk Svart 15.April.2014 Del på Facebook Svart 15.April.2014 Detta hade jag missat. Bara att bekllagaga det som skett men ändå skönt att inte mera blivit ödelagt. Sitér dette innlegget Link to post
Whiskey Svart 18.April.2014 Del på Facebook Svart 18.April.2014 Var noen i vaskerommet i kjelleren hjemme i går natt og stjal alle kronestykkene fra automaten til vaskemaskinen. Automat fra 1960 som kun tar kronestykker... Ble sikkert rike. Men ødela dør, lås og automat for mange båtpenger... Andre gang på to år noen gjør det samme... Utrolig mange luringer rundt omkring. Neppe stødige i norsk de som bryter opp en automat det står 'tar kun nye kronestykker' på... Fant bevegelsessensor med alarm for en liten slant her jeg skal henge opp i båten, er vel bare snakk om tid før de prøver å stjele kaffepulveret og fiskeslukene mine Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Tullekopp1 Svart 18.April.2014 Del på Facebook Svart 18.April.2014 Kjipt med innbrudd i båt, kjekt når kjeltringene bare stjeler og ikke "herper" alt for morroskyld. Å stjele for å få kr til mat/øl/narko e.l. er en ting, å ødelegge bare for morro er noe helt annet (syntes jeg). Hadde selv innbrudd i min gamle 17 foters plastbåt, bare å åpne presening for å komme seg inn der. De stjal en tank med bensin som var koblet til motor, vel 25-30 liter igjen i den (halv tank) men lot den andre som var full være (60 l), kanskje den var for tung ? Men som "takk for bensinen" hadde de øst båten min, det så jeg siden jeg var nede i båten kvelden før, etter en lengre utenlandstur, og så at den "sårt" trengtes øsing grunnet lekk presening og bergensvær i 14 dager, tom for vann neste morgen. Snille tyver. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.