Blyrompa Startet 16.April.2014 Link til dette innlegget Startet 16.April.2014 Lurer på om noen vet hvor man får tak i trinn til badestigen. Ungene klager på at det er vondt å tråkke på trinnene på badetrappa. Trappetrinnene er 22 mm i diameter.. Ser i båthavna at mange har dette og det ser ut man har kjøpt i lengder som man kapper i ønsket bredde. Men ingen vet hvor de kommer fra. Sjekket Mrineshop og Btema uten hell :-) Sitér dette innlegget Link to post
Blyrompa Svart 18.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2014 Anyone? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 18.April.2014 Link til dette innlegget Svart 18.April.2014 Teaklist for enkelttrinn? Watski har vel det? Sitér dette innlegget Link to post
Blyrompa Svart 4.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2014 Tusen takk. Men håpet på noe gummigreier :-) Sitér dette innlegget Link to post
walker Svart 4.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2014 Hei, har lett etter samme gummitrinn til min badetrapp leeengeee. Hadde håpet at noen kunne gitt deg ett godt tips, som jeg også kunne hatt nytte av!! Lykke til med fortsatt leting. Finner jeg noe, skal si ifra! Sitér dette innlegget Link to post
Posesuppe Svart 4.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2014 Man kan kjøpe fenderlist, kappe til i ønsket lengde og sette på. Sitér dette innlegget Link to post
Blyrompa Svart 7.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2014 Nå snakker vi.. Det må undersøkes.. Sitér dette innlegget Link to post
Allegro27 Svart 8.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2014 Har dere prøvd å ta kontakt med www.ertec.no ? Kanskje de kan ha noe som er brukanes i plast.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.