Taskekrabben Startet 17.April.2014 Link til dette innlegget Startet 17.April.2014 (redigert) Vi har planer om å ta båtveien til Tysnesfest for første gang i år. Er det noen her som har erfaringer med å ta med barn på denne festivalen? Vi har to barn på 7 og 10 år, men har ikke lyst å ta med disse hvis det viser seg at det ikke går an å unngå masse festing i nabobåtene og flatfyll på konsertene. Misforstå meg rett, jeg tar meg gjerne en pils eller to inkl ankerdram, men har ikke lyst til å utsette barna for flatfyll og folk som danser i stiletthæler på dekket på båten vår Ser at det er lagt opp til alkoholfritt område inne på festivalområdet samt at det sies at dette er festivalen hvor en kan ta med familien. Er det områder i Våge havn som er mer familievennlig enn andre? Fint om noen har noen erfaringer rundt dette Mvh Taskekrabben Redigert 17.April.2014 av Taskekrabben (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 17.April.2014 Link til dette innlegget Svart 17.April.2014 Har ikke vært på Tysnesfest med egen båt, men har vært der med redningsskøyten. Utpå kvelden er ikke havnen noe for barn. Høyt støynivå, og endel folk som drikker mer enn normalt årsforbruk på en ungkar fra Finland:-) Styr ihvertfall utenom flytebryggen på østsiden av havnen. Der er det mest fest. Det virker litt roliger langs vestsiden. Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.