valvolainen Startet 18.April.2014 Link til dette innlegget Startet 18.April.2014 Har nettopp tatt i bruk en varmeveksler som ikke har vært koblet til på noen år. Etter en runde med systemrens har jeg nå koblet alt slik det skal være og etterfylt kjøleveske. Det sitter en messingplugg i bunnen, denne skrudde jeg ut. Den var full av pappmache og den sitter på saltvannssiden. (antok da at det tidligere har vært sink her?) Den er ikke gjenget innvendig, skal det da være en sink her? Varmeveksleren aner jeg ikke hva for merke er, men den sitter på en 1970-ish volvo b18. Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 18.April.2014 Link til dette innlegget Svart 18.April.2014 Kan ikke huske at noen av mine AQ 100-140 motorer hadde sink i det hele tatt. Men spørsmålet er berittiget, da flere andre saltvannskjølte motorer har sink er jeg blitt klar over. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 18.April.2014 Link til dette innlegget Svart 18.April.2014 Min Ford Sabb har en rilsvarende plugg på oljekjøler, denne skal ny sink. presses inn i. Jeg pleier å bruke skrustikka... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
valvolainen Svart 18.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2014 Ah, riktig. Kjøper du bare et sinkstykke som passer sånn noenlunde da eller? Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 18.April.2014 Link til dette innlegget Svart 18.April.2014 Ah, riktig. Kjøper du bare et sinkstykke som passer sånn noenlunde da eller? Ja, det stemmer. Jo, trangere jo bedre for å sikre god kontakt. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
valvolainen Svart 18.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2014 Takk folkens, da blir det handel imorgen tidlig! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.