nordan family 27 Svart 12.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2014 Blir flott dette! Det hvite hullete laget du har på skottveggene - hva er det for slags produkt? Sitér dette innlegget Link to post
Indre Svart 12.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2014 Det er bare plater som ligger utenpå lydisolasjnen. Ca 5 mm, ikke noe jeg har lagt selv. Nå er dieseltilførselen snart klar Sitér dette innlegget Link to post
Indre Svart 15.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2014 Idag har jeg byttet slange mellom dieseltankene. Fyllt diesel på tankene og testet framføring til motor. Alt ok :-) Forlenget plusskabelen og koplet den og jord på motor. Montert innredningen som jeg måtte ta ut før motorinnsett. Neste prosjekt kople gass og gearwire og montere eksosslange Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 4.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Juni.2014 Hei Indre. Noe nytt på gang her? Sitér dette innlegget Link to post
Indre Svart 8.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2014 Hei Satt ut båten på fredag og alt funket som det skulle, mangler 200 omdreininger på maks, blir kanskje propell skift etterhvert, marsjet fint på16,5 knop og topp på 20 knop Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 8.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2014 Så hvordan oppførte skuta seg i 20 knop? Sitér dette innlegget Link to post
Indre Svart 8.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juni.2014 Ikke bra :-) legger seg over.. Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 8.August.2014 Link til dette innlegget Svart 8.August.2014 Løfter denne tråden igjen. Hvordan har ting og tang gått i sommer Indre? Sitér dette innlegget Link to post
Indre Svart 24.August.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2014 Hei Alt har fungert perfekt, har hatt mange fine turer på sjøen i sommer. Motoren går som en klokke. Kommer noen bilder etterhvert Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 25.August.2014 Link til dette innlegget Svart 25.August.2014 Da venter vi i spenning på bilder Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.