Pksp Startet 19.April.2014 Link til dette innlegget Startet 19.April.2014 Må jobbe en god del mer for å dra båten over til babord. Den er ganske så mye tyngre på styringen, enn når man styrer til styrbord. Noen forslag til hva dette kan være? Luft i systemet, eller dårlig smørt? Forslag tas imot med stor takk Sitér dette innlegget Link to post
trulsant Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Kan være noe å hente på å vri "finnen" bak/over propellen på drevet om mulig. Jeg har gjort det på min påhenger for å motvirke det samme, TA Sitér dette innlegget Link to post
Pksp Svart 19.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Takk for tips, det skal sjekkes ut Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 det er forskjell på arealene inne i styresylinderen på de fleste systemer. Stempelstangen går ofte ut bare på en side. Sitér dette innlegget Link to post
Pksp Svart 19.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Kan du utdype til en som ikke har peil Allan E? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 19.April.2014 Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Dersom det er vanlig propellbåt med ror, så hender der at rotasjonsretning på propell gjer at roret går letter eine vei vs andre. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Pksp Svart 19.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2014 Tenkte jo selvsagt ikke på å nevne i farten at det er VP 280 drev med duopropp. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.