Unique833 Startet 20.April.2014 Link til dette innlegget Startet 20.April.2014 Hei. Jeg er ny her på bp men har akkurat fått meg ny båt! :) Har får en unique 833c jeg kjøpte denne på vannet og gammel eier har kun stoffet og polert opp til fenderlisten. Jeg skal til nå til uken å vaske den og polere. Lurer på om det er noen som har anbefalinger på noen gode polering produkter Evt kanskje rubbe? Båtpolering er nytt for meg men jeg ønsker å få den så blank og hvit som det er overhodet mulig :) En bekjent anbefalte å "rubbe" den godt med autosol for så å polere den etterpå. Da hadde den vist blitt relativt hvitere enn båten hans hadde vært før. Noen som har erfaringer med autosol som rubbing? Noen som kan anbefale et bra merke med polish? Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 20.April.2014 Link til dette innlegget Svart 20.April.2014 Gratulerer masse med ny båt og velkommen til forumet! Har vel vært minst 4 tråder om dette bare denne våren, og finnes en haug fra årene før, så anbefaler deg å bruke søkefunksjonen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.