Seesnake Startet 21.April.2014 Link til dette innlegget Startet 21.April.2014 Hei. Noen som kan si meg hva som er forskjellen på en oljetrykksvakt og en oljetrykksgiver i en tmd 30? Ville vel tro at dersom oljetrykket på motoren er for lavt så vil vel alarmen gå pga oljetrykksvakta? Men litt usikker på giveren. (står i instruksjonsboka men ikke hva den har til oppgave) Men det er det sikkert noen av dere som gjør !!! Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 21.April.2014 Link til dette innlegget Svart 21.April.2014 Oljetrykksvakta er en av/på bryterfunksjon, til oljetrykkslampe eller buzzer etc, oljetrykksgiver er til instrumentet som viser oljetrykk! Disse er veldig ofte i en og samme komponent på motoren din! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Seesnake Svart 21.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2014 ok.takk skal du ha. Trodde di satt sammen jeg også men er to forskjellige komponenter i min motor etter det jeg kan forstå. Tusen takk! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.