Maika Startet 5.April.2005 Link til dette innlegget Startet 5.April.2005 Jeg må ha nye skjøter til forseilet mitt, og det trenger ikke være hi-teck. Noen som vet hvor jeg burde kjøpe dette til en rimelig pris i nærheten av Oslo? Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 5.April.2005 Link til dette innlegget Svart 5.April.2005 Prøv Biltema Sitér dette innlegget Link to post
Manito Svart 5.April.2005 Link til dette innlegget Svart 5.April.2005 Malfix på alexander Kiellansplass er billig og bra Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 5.April.2005 Link til dette innlegget Svart 5.April.2005 (redigert) I fjor var jeg innom et "diverseutsalg" på Tomter i Hobøl (Østfold). De kjøper opp forskjellige varepartier (bl.a. båtutstyr og tauverk) fra konkursbo og lign., og selger ut til rimelige priser. Her kan man finne masse "ting&tang" til både båt og annet! Vet ikke om de er i sving i år, men ta en tlf. til "sjefen" sjøl, Anders Lileng, tlf. 90528652, så får du vite hvordan det ligger an. Redigert 5.April.2005 av Arvid_A (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Snakk med opus her på forumet, han er billigst ligger annonse på markedet Sitér dette innlegget Link to post
eikeland Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Det er en kar som stadig annonserer på Finn samt på Seilas.no om billig tauverk. Kjøpte selv en del spectron av ham og det var helt greit. Se link http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=17006489 Helt grei kar å handle med. Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 det er opus her på forumet. Har handlet masse av han Sitér dette innlegget Link to post
Bøljan Svart 20.April.2009 Link til dette innlegget Svart 20.April.2009 Tauverk fra Biltema er ubrukelig i en seilbåt, kun egnet til fortøyning Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.