knut1955 Startet 21.April.2014 Link til dette innlegget Startet 21.April.2014 Hei Ønsker meg krympestrømper i store dimensjoner, ø = 25 - 40 mm, gjerne med smeltelim og litt "glade" farger. Har videre lest her på forumet om splittbare krympestrømper. Hvor får jeg kjøpt slike? -gjerne her i Kristiansand :-) Har vært hos "alle": Maritim, BT, Clas og jula. BT har en eske med ass dim, men her er det kun noen småbiter av de store dimensjonene. Jeg ønsker å bruke disse bl a som taklinger - men også til andre formål. på forhånd takk, Knut Sitér dette innlegget Link to post
freelander2002 Svart 21.April.2014 Link til dette innlegget Svart 21.April.2014 Hei Dette finner du mest sannsynlig bare hos en el grossiste som Onninen, Elektroskandia, Solar . Glidelås strømper som du her vil ha er ganske heftig pris på siden det ikke er all verden med omsetning på dei. , Vanlige krympestrømper med lim, er garantert på lager hos el grossistene. Allier deg med en eletrike når du skal handle inn, eller ha luktesaltet klart når du få opplest veiledende priser :) Sitér dette innlegget Polar 17 Bowrider Prototype Skibsplast 660 TDI 2.8 Gi meg et fast punkt, og jeg skal flytte jorden !! Arkimedes Link to post
mons Svart 21.April.2014 Link til dette innlegget Svart 21.April.2014 Otra litt vest for start-arenaen har i mange dimensjoner med og uten lim på lager. Til takling er de lukkbare med glidelås ikke særlig pene. Kanskje bedre med vulketape til de tilfellene? Hvis du bruker krympestrømpe med lim til takling på wire eller tau lukker du effektivt inne fukten som trekker inn langs fibrene. Enkelte tautyper og nesten all wire misliker dette. På tau får du en helt stiv takling. Mons Sitér dette innlegget Mons Link to post
JRK Svart 22.April.2014 Link til dette innlegget Svart 22.April.2014 Hei, En av disse heter zippertubing. Mulig du kan finne en forhandler via denne siden: http://www.zippertubing.com/?AspxAutoDetectCookieSupport=1 Sitér dette innlegget Link to post
eiaro Svart 22.April.2014 Link til dette innlegget Svart 22.April.2014 Ønsker meg krympestrømper i store dimensjoner, ø = 25 - 40 mm, gjerne med smeltelim og litt "glade" farger.Elfa selger til private, og gjerne billigere enn skandia. Med lim er svindyrt uansett, og med farger blir det ikke billigere!! RS, Farnell, Mouser og DigiKey er andre alternativer. Finner du ikke det du trenger, send dem en mail. Du kan splitte selv med litt godvilje. Del den på langs, og bruk strips for å feste den under krymp. Etterpå tar du av stripsen. Tror lett det blir billigere enn zip-kit. Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 22.April.2014 Link til dette innlegget Svart 22.April.2014 Har du sett på Plasti dip? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.