Jan Sagranden Startet 21.April.2014 Link til dette innlegget Startet 21.April.2014 Hei, er det noen her inne som kan hjelpe meg med maltegning for vp 280 transamplate/ vp 290 transamplate. mvh jan Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 21.April.2014 Link til dette innlegget Svart 21.April.2014 Har du sjekket dokumentarkivet Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 21.April.2014 Link til dette innlegget Svart 21.April.2014 (redigert) Siden du ikke spesifiserer, går jeg ut ifra at det er SP drev? Da ligger det mal i dokumentarkivet... https://baatplassen.no/i/topic/16416-volvo-penta-drev/#entry180792 Edit: Var visst treig på avtrekkeren der Redigert 21.April.2014 av Julie III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jan Sagranden Svart 21.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2014 takker skal eg være helt ærlig så vet eg ikke annet en at det skulle passe et AQAD40B/ 280 men da eg fikk tak i et sånt drev med transamplate så viste det seg at transamplaten var for liten i forhold til det hullet som er tatt ut i båten min, dette er en båt under restaurering det er en Fjord Attache 24" 1970 mod, med en vp 165 hk turbo disel motor. mvh jan Sitér dette innlegget Link to post
Jan Sagranden Svart 21.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.April.2014 Tusen takk for god hjelp, eg fant maltegning på dokumentarkivet, og mår eg ser på de så stemmer hullenne på transom platen på maltegning for vp 290 med de hullenne som eg har målt på min båt. tusen takk. mvh jan Sitér dette innlegget Link to post
Julie III Svart 21.April.2014 Link til dette innlegget Svart 21.April.2014 Bra det ordnet seg. SP=Single Prop, DP=Duo Prop Lykke til, og prosjekt tråder med bilder er noe vi liker vettu Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.