SeaRaymond Startet 21.April.2014 Link til dette innlegget Startet 21.April.2014 Hei båtfolket! Mulig dette er litt på grensen, men har ikke funnet noe som tilsier at slike innlegg ikke er lov, så velger derfor forsøke gjennom dette fantastiske forum. Finner jeg ikke likesinnede her i "samme båt" finner en de vel ingen plasser :) Planlegger båtferie. Sannsynligvis alene. Sotra-Sørlandet-Sotra i perioden 24.07.-06.08.2014. Ønsker i den anledning å komme i kontakt med likesinnede for uforpliktende båtfølge og nytt bekjentskap. At en finner noen å "følge hele veien" skal nok noe til da det er kun denne konkrete perioden jeg har til rådighet for turen. Så følge/bekjentskap bare deler av turen er soleklart også av interrese. Litt om meg; 36 år, sjømann av yrke. Alene pappa med samvær 5 mnd. I året. Livsglad, omgjengelig. Skape og ta vare på det en har. Liker "en" dram når anledningen byr seg og i godt selskap. Formål med turen; Oppleve herlige Sørlandet og forhåpentligvis det gode været og klimaet der. Besøke Sørlandsbyene og noe uthavner. Festligheter, soling, bading og grilling. Kort sagt nyte livet! Båten min; 26 fot motorbåt, crusingfart 17-30 knop. (NB! Sørlandet går stort sett innaskjærs i 7 knop) Erfaring; Stor sett hatt egen båt siden jeg var 14 år. Siste årene 100-220 motortimer i året, med 10-25 overnattinger. Var til Risør i 2010, og Kragerø 2012, da med min sønn og dahverende kone. Arbeidsplass på båt hele yrkesaktive karriere. Deg/dere; Likesinnet under turen, dvs. uten barn og lignede forpliktelser/begrensninger (voksentur). Fint med fartøy av lignede rang med tanke på størrelse og fartspotensiale men ikke ett absolutt krav, mer av praktiske hensyn. Litt usikker hvordan opprette kontakt, men dette vil muligens moderator ha en kommentar til? For min del kan intresserte gjerne i første omgang komme med innspill direkte her, eller i internmelding. Så andre båtenstøinger og likesinnede ikke nøl med å ta kontakt om dette kan være av interresse :) Bon voyage! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.