Gleden 2 Startet 22.April.2014 Del på Facebook Startet 22.April.2014 Hei.har en mercury 9,9 på en river 350 xr, og denne starter ikke og jeg skal selge den så fort som mulig, pga skal kjøpe støre båt, og er ivrig på og komme meg på sjøen.Når jeg pumper så spruter det ut bensin fra bensin filtre eller hva det hetter. kan det være at jeg må bytte pakkninger? at den tar luft istenden for bensin? TUSEN TAKK FOR SVAR!!! ;) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 22.April.2014 Del på Facebook Svart 22.April.2014 Spruter det ut bensin så suger den også luft! Finn ut hva som er ødelagt og bytt det;-) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Arildo85 Svart 22.April.2014 Del på Facebook Svart 22.April.2014 Last opp bilde av hvor lekkasjen kommer fra Sitér dette innlegget Link to post
Gleden 2 Svart 22.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2014 Fant problemet. måte skru den til Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.