vision Startet 23.April.2014 Link til dette innlegget Startet 23.April.2014 Hei, Skal snart hente en nykjøpt båt i Skien og seile til Ålesund. Det er en skorgenes 35 fot med det meste av utstyr. I den forbindelse lurer jeg på om noen har ferdigplottede ruter for dette strekket. Eventuelt folk som har erfaring med lignende tur tidligere som vil gi noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 23.April.2014 Link til dette innlegget Svart 23.April.2014 Ta en titt på Tom Rør sin Hentetråd-Molde-Oslo. Her finner du mye godt lesestoff. https://baatplassen.no/i/topic/107417-hentetraad-molde-oslo/ Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 24.April.2014 Link til dette innlegget Svart 24.April.2014 Sjekk litt ang hentetråder fra vestlandet. Jeg har fulgt med på de fleste. Også skrevet et par tråder selv da jeg to ganger har hentet båt i Bergen. Det kommer jo veldig an på om du vil gjøre som Tom Rør, bare pusle vestover i kosefart. Eller gjøre som Diesel Dahl og undertegnede å blåse full fart av gårde. Er du heldig med været er det jo heelt uproblematisk. Får du ruskevær så settes mannskap på store prøvelser. Skriv litt mer om hvordan du tenker så kommer hjelpa på banen. Litt om når du vil reise. Å hva du skal ha med av mannskap. Lykke til forresten. Det er en kjempetur du skal ut på.. gleder meg på dine vegne. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.