Spiffster Startet 24.April.2014 Link til dette innlegget Startet 24.April.2014 Jeg skal bytte en gummibelg ved skroggjennomføringen for slangene til den hydrauliske styringen. For å få tredd på belgen må hydraulikkslangene kobles fra. Jeg har et par spm. 1. Renner det ut mye hydraulikkolje når jeg kobler ifra på styresylinderen på motoren? Jeg ser for meg å ta en og en slange. 2. Luftes systemet via rattpumpen? Må det luftes dersom det ikke renner ut hydraulikkolje dersom styrepumpen er tett og hindrer at oljen renner ut? Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 24.April.2014 Link til dette innlegget Svart 24.April.2014 Under forutsetning av at din hydrauliske styring er lignende de jeg har vært borti: Det er ikke sikkert at det renner ut så mye. Det er ikke trykk her annet en når rattet dreies. Legg en god klut under for å ta i mot søl. Når alt er montert på plass så lufter du via lufteniplene der slangene festes. Få en hjelper til å dreie rattet den ene veien. Da holder du nippelen på trykksiden løs og slipper ut luften (om det er noen). Når rattet så returnerer gjør du det samme på den andre nippelen. Start veldig forsiktig så du slipper oljesprut. Sånn har i alle fall jeg gjort det, og det funker for meg. Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.