Vedvards Startet 25.April.2014 Link til dette innlegget Startet 25.April.2014 Tja, spørsmålet ligger i headingen. For oss er det mange gode planløsninger på disse båtene, men det florerer ikke akkurat av dem i Norge..... Sitér dette innlegget Link to post
ole-m Svart 2.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2015 Er litt nyrskjerrig på disse båtene selv. De skal jo være bra. Håper noen her inne vet noe mere on Astondoa....... Sitér dette innlegget Link to post
Vedvards Svart 2.Januar.2015 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2015 Det er tydeligvis liten kunnskap om disse båtene her oppe i nord og da ble mitt ressonement at annenhåndsverdien blir tilsvarende lav. Jeg gikk for Princess og er kjempefornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 2.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2015 Det er vel ikke solgt så mange av disse til Norge, og jeg vurderte også disse da vi handlet. Usikker på andrehåndsverdien , da vi ofte betaler mer for det vi kjenner. Fine båter er det da. Sitér dette innlegget Link to post
ole-m Svart 2.Januar.2015 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2015 Ja det høres ut som et fornuftig svar på hvorfor men ikke burde kjøpe dette merket, har googlet dette merket litt, og ser at flere steder skriver de at disse båtene er "mercedes'en" blant spanske båtprodusenter, så kvaliteten er det nok ingen ting så si på. Men jeg vil nok selv gå for en Princess eller Azimuth etc Sitér dette innlegget Link to post
ole-m Svart 18.Februar.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2015 Var på Astondoa båtfabrikken i går i nærheten av Alicante. Dette var virkelig en flott fabrikk. De håndlager alle båter med meget bra håndtverk. Skroga blir laget på tradisjonellt vis i former med matter og polyester lag på lag, alt for hånd. De laget en 128 fots yatch i det ene hjørnet som fasinerte meg !. Snakket med mannageren om Astondoa i Norge, og han sa at de nå hadde fått en forhandler i Norge. Så får vi se om vi vil se noen av disse fine båtene på fjorden etterhvert. De har veldig fine innredninger og høy skrogkvalitet som jeg tror vil appelere til Norske båtkjøpere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.