Lars H. Startet 27.April.2014 Del på Facebook Startet 27.April.2014 Det begynner å bli tid for å fylle opp tankene på vår Saga 27. De seneste fyllingen har vi tatt i Sætre der også redningsskøyta fyller, så jeg regner med at kvaliteten er bra der. Men kommende helg er det mulig vi kommer til å tilbringe i Åsgårdstrand der jeg har forstått at det også er mulig å fylle diesel. Men er det noen som vet hva de leverer der? Er det marine gassolje (MGO) eller EN590 Autodiesel? Og hva er literprisen der nå? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
REM Svart 27.April.2014 Del på Facebook Svart 27.April.2014 (redigert) Etter at Halvorshavn la inn årene er det vel bare lekteren i Fredrikstad som selger MGO i Oslofjorden? Du får nok det samme i Åsgaardsstrand som du får hos Bendik på Sætre, nemlig anlegsdiesel/fyringsolje som er det mest vanlige på marinaer. Sist vi fyllte der i Åsgaardstrand var de av de dyreste i fjorden. det var vel og merke noen år siden nå. Redigert 27.April.2014 av REM (see edit history) Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
MAGDA Svart 27.April.2014 Del på Facebook Svart 27.April.2014 Lekteren i Fredrikstad har aldri solgt MGO men go, idag så selges det kun Farget diesel (En590) på lekteren. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 27.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2014 Takk for info. Horten indre havn, marinan er jo også et alternativ med bra diesel. Fylte mye der da vi ofte dro over fjorden til Kommersøya. Og det ligger jo ikke så langt fra ruten til Åsgårdstrand. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Flid Svart 27.April.2014 Del på Facebook Svart 27.April.2014 Du får bra vare også i Fuglevik Båthavn rett Syd for Moss. Mener vi betalte 11,58 for noen dager siden. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 27.April.2014 Del på Facebook Svart 27.April.2014 Du får bra vare også i Fuglevik Båthavn rett Syd for Moss. Mener vi betalte 11,58 for noen dager siden. Det er her du kan være sikker ! Per Urstad tuller ikke med hva han har i tanken, samt at det filtreres optimalt ! Det er jo her R/S Sundt fyller, Lars... Jeg fyller kun her og på Herføl. 11.65 kostet det i dag på Fuglevik. Sitér dette innlegget Link to post
sjøman Svart 27.April.2014 Del på Facebook Svart 27.April.2014 Worry. RS Sundt fyller ikke på Fuglevik men i betongen,hos Moss motorbåtforening. Men for all del dieselen på Fuglevik er nok bra alikevel. Jeg har tanket der de siste 8 årene. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 27.April.2014 Del på Facebook Svart 27.April.2014 Sundt fyllte der på torsdag i allefall, men samma det, da.. Dieselen på Fuglevik er bra ! Sitér dette innlegget Link to post
Ventus Svart 25.Juli.2014 Del på Facebook Svart 25.Juli.2014 Hvilken diesel er det Fuglevik - grønn eller annet? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 26.Juli.2014 Del på Facebook Svart 26.Juli.2014 Grønt det jeg har fått der Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 26.Juli.2014 Del på Facebook Svart 26.Juli.2014 Tilbake til det opprinnelige spørsmålet, Åsgårdstrand: Åsgårdstrand har demontert tanker og/eller rør. Det blir ikke drivstoff fylling i Åsgårdstrand i år. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 27.April.2015 Del på Facebook Svart 27.April.2015 Ser det fremdeles står gravemaskin i Åsgårstrand og det er ikke åpent for dieselfylling enda. Noen som kjenner til hva problemet er her ? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 27.April.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2015 Slik så det ut I Åsgårdstrand for en uke siden. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Ribtjenester Svart 27.April.2015 Del på Facebook Svart 27.April.2015 har man gammel motor så spiller det vel ingen rolle trur jeg. Sitér dette innlegget www.ribtjenester.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.