catano Startet 27.April.2014 Link til dette innlegget Startet 27.April.2014 Hei. Var en tur til godøysund og fik filmet med gopro og drone. leg merke til vannspeilet. https://www.youtube.com/watch?v=kqNhQ1PUK6c mvh catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Jonas78 Svart 27.April.2014 Link til dette innlegget Svart 27.April.2014 Kult! Kanskje drone skal bli det neste båtutstyret jeg trenger. Fly i forveien for å se om det er ledig plass :-) Sitér dette innlegget Bruk vest! Link to post
catano Svart 27.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2014 hehe god ide.Siden jeg de siste 15 åra har kjørt ned og opp sørlandet og laget mye film, gleder jeg meg til denne sommeren. Det er så totalt annerledes og se fra luften. Tror det kommer mass film på youtub mvh catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Geir Hel Svart 27.April.2014 Link til dette innlegget Svart 27.April.2014 Drit bra,håpe på masse film Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Trophy Svart 27.April.2014 Link til dette innlegget Svart 27.April.2014 Flott film og supertøff avslutning Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
steelcontax Svart 27.April.2014 Link til dette innlegget Svart 27.April.2014 Et lite tips; https://www.nsm.stat.no/Arbeidsomrader/Foto-kart/ Så lenge dronen er innen synsvidde, så slipper du å søke, men sannsynligheten for at dette innskjerpes er jo absolutt tilstede........ Det kryr jo av disse humlene ..... Sitér dette innlegget Link to post
gammabusa Svart 27.April.2014 Link til dette innlegget Svart 27.April.2014 Stilig, så avansert ut den dingsen, kunne du posta bilde av selve dronen? Sitér dette innlegget Link to post
Janniz Svart 27.April.2014 Link til dette innlegget Svart 27.April.2014 (redigert) Den va skikkeli lækker den filmsnutten der......åsså så flott avslutning.....!! Hvor i landet er Godøysund?.....Rundt omkring/nærheten av Bergen? Mvh Janniz. Redigert 27.April.2014 av Janniz (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 27.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2014 Hei. Det ble like før påske lovlig å filme med drone. Klart en skal bruke normal folke vet og heller ikke filme militære områder. Mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Zitt Svart 27.April.2014 Link til dette innlegget Svart 27.April.2014 Godøysund ligger på nordsiden av Tysnes kommune! Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 27.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2014 Godøysund Ligger på tysnes, husker ikke kordinatene. Det var store planer for dette området for noen år siden, men som mye annet her blir det for få besøkende og det meste går konkurs. Mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
gammabusa Svart 27.April.2014 Link til dette innlegget Svart 27.April.2014 Takker, stilig den, er kamera gyrostabilisert eller styrer du det med fjernkontrollen? Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 27.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2014 Hei. Kamera står på en gimbal som med to motorer kompenserer for bevegelser dronning gjør. Det ser dere på første delen, der Pga vidvinkelen på kamera, både armer og ben er synlige vingler disse men bilder er stabilt. Videre kjører jeg vinkelen på kamera for å filme fremover/nedover via fjernkontrollen. Bildet fra kamera blir overført til en skjerm som jeg ser på og kan ut fra det stille vinkel og vri dronene for å treff målet, men siden jeg er fersk med dette bommer jeg en del og skulle trengt flere øyner og fingrer. Mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
gammabusa Svart 27.April.2014 Link til dette innlegget Svart 27.April.2014 Fantastisk, takk for info, utrolige greier...... Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 27.April.2014 Link til dette innlegget Svart 27.April.2014 Flott film,er ett artig "leketøy" du har der. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Pequod Svart 27.April.2014 Link til dette innlegget Svart 27.April.2014 Flott film! Kunne godt tenkte meg noe slikt selv, hva koster dette utstyret, om jeg kan spørre om det? Sitér dette innlegget Båtblogg: Fra landkrabbe til sjøulk... Link to post
catano Svart 28.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2014 Hei. Er ikke sikker på pris da jeg skaffet brukt. Redd for at alt sammen nyt kommer på 20000 kr mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Chris284 Svart 28.April.2014 Link til dette innlegget Svart 28.April.2014 Om du bestiller fra f.eks Banggood.com http://www.banggood.com/Syma-X5C-2_4G-4-Channel-Remote-Control-RC-Quadcopter-p-913827.html Kan du få med cam fra. $ 75. Har kort rekkevidde, bare 50m og batteri tid på 7 min. Men de har dyrere med gps og camera gyrooppheng til 600 usd og oppover uten cam, f.eks go pro camera kjøpes i tillegg. Da er det 300 m rekkevidde og gps ordner hjem turen om forbindelse brytes, samt lander selv. Sitér dette innlegget Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.