Jump to content

Solnedgang filmet med drone

catano

Recommended Posts

Hei.

Kamera står på en gimbal som med to motorer kompenserer for bevegelser dronning gjør.

Det ser dere på første delen, der Pga vidvinkelen på kamera, både armer og ben er synlige vingler disse men bilder er stabilt.

Videre kjører jeg vinkelen på kamera for å filme fremover/nedover via fjernkontrollen.

Bildet fra kamera blir overført til en skjerm som jeg ser på og kan ut fra det stille vinkel og vri dronene for å treff målet, men siden jeg er fersk med dette bommer jeg en del og skulle trengt flere øyner og fingrer.

Mvh

Catano

Mvh

catano

Om du bestiller fra f.eks Banggood.com http://www.banggood.com/Syma-X5C-2_4G-4-Channel-Remote-Control-RC-Quadcopter-p-913827.html

Kan du få med cam fra. $ 75. Har kort rekkevidde, bare 50m og batteri tid på 7 min.

Men de har dyrere med gps og camera gyrooppheng til 600 usd og oppover uten cam, f.eks go pro camera kjøpes i tillegg.

Da er det 300 m rekkevidde og gps ordner hjem turen om forbindelse brytes, samt lander selv.

Chris Craft 284, 1988 mod. 2 x Mercruiser 4.2L 220hk diesel, Bravo 2, 100knop

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...