black Startet 5.April.2005 Link til dette innlegget Startet 5.April.2005 På Scand Boats hjemmeside var det i fjor høst en link til noe som het Scandklubben. Det stod at den da var gått i vinterdvale,men nå må det vel snart være aktuelt å komme ut av hiet igjen. Er det noen her på forumet som er medlemmer og som kan gi mer informasjon ? Sitér dette innlegget Link to post
Dassic Svart 6.April.2005 Link til dette innlegget Svart 6.April.2005 Prøvde å kontakte klubben for et par år tilbake, men det virker som den er død og begravet. Vi får bruke Baatplassen til å utveksle erfaringer oss Scand-folk imellom... Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 10.April.2005 Link til dette innlegget Svart 10.April.2005 Kanskje det er noen her som føler seg 'kallet' til å starte opp igjen 'Scand-klubben'....??? Det er jo solgt noen Scand båter i årenes løp, så kanskje det er noen her som har såpass datakunnskaper at de kan sette igang en hjemmeside for Scand Boats eiere, selv har jeg det ikke... Men det er sikkert mange som ville hatt glede av en slik 'klubb'... Hvis ikke har vi jo, som 'Dassic' sier, baatplassen.no Sitér dette innlegget Link to post
black Svart 11.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2005 Det var jo en egen Scand klubb i Sverige også,men den er heller ikke aktiv på nettet lenger. Hyggelig med egen hjemmeside hvis noen datakyndige kan ta seg av dette,men det er som tidligere nevnt mye nyttig å hente på dette forumet. I databasen her er det bare registrert 18 eiere av de forskjellige Scand modellene,men det må vel være langt flere enn det. Veldig interessant å visst hvor mange det er i virkeligheten. Kanskje noen kunne laget en "meningsmåling" slik at vi kunne fått fram en modellstatistikk ? Sitér dette innlegget Link to post
teris Svart 11.April.2005 Link til dette innlegget Svart 11.April.2005 Har også ventet på Scand "siden" skulle starte opp igjen. Er blitt eier av en Scand Baltic, det hadde vært intressant hvis plassen startet opp slik et en kunne utveksle erfaringsoverføringer angående bruk & vedlikehold. Sitér dette innlegget Link to post
Nehof Svart 14.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2007 Det finns i alla fall en Scandklubb i Sverige: www.scandklubben.se Den vänder sig till hela Norden och är sammanslagen med Joda & Marexklubben.. Välkomna! Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 14.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2007 (redigert) jeg tenkte å starte opp for ca 1 år siden. men det ble med tanken... domet er ledig =www. scandklubben.no jeg må tilegge at jeg kjøpte domet, men ga det fra meg igjen. så det skal være ledig jeg blir også med Redigert 14.Juni.2007 av litt peiling (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Geir Kallevik Svart 14.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2007 Håper at det er noen som er villige til å starte opp igjen klubben... Jeg er mer enn gjerne med Sitér dette innlegget Link to post
Nemi! Svart 14.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2007 Hei , er posetiv til Scandklubb Sitér dette innlegget Link to post
Nemi! Svart 14.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2007 Jeg søkte på " scand " på medlemmer og fikk et treff på 162 stk Sitér dette innlegget Link to post
KJETIL_G Svart 14.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2007 Scandklubb hadde vært morro Kjør i vei den som har peiling på data Sitér dette innlegget Link to post
mosteen Svart 14.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2007 Scand Boats sine sider ser faktisk ut som de er i vinterdvale selv, makan til trist syn... Men Scand-klubb er en god idé, bli gjerne med dersom noen starter. Sitér dette innlegget - Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. Winston Churchill. - Var vi ikke så forbannet implisert i det, ville vi for lenge siden mistet interessen for oss selv. Piet Hein. Link to post
Dykker Svart 14.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2007 (redigert) Scandklubb hadde vært morroKjør i vei den som har peiling på data Har også Scand båt. Prøvde å lage denne siden om våres DC10 prosjekt, men om noen har peiling på å lage en bra WEB-side om Scandbåter i Norge hadde det vært fint. Redigert 14.Juni.2007 av Dykker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Atco Svart 14.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2007 I'm in..... Sitér dette innlegget Ord for dagen: Spis en rå Fjesing til frokost.....så skjer det i alle fall ikke noe verre DEN dagen.... Link to post
Bulben Svart 15.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2007 I m in too ! Sitér dette innlegget Nemo saltat sobrius Link to post
AustAgder8000 Svart 15.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2007 Scand Boats sine sider ser faktisk ut som de er i vinterdvale selv, makan til trist syn... Men Scand-klubb er en god idé, bli gjerne med dersom noen starter. Etter at politiet tok beslag i alt av datautstyr så blir det nok ikke så mye oppdateringer på de sidene nei !!! Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 15.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2007 Scand har oppdatert bruktbåtsidene senest 12/6-07, se her. Det har de gjort jevnlig i lang tid. Sitér dette innlegget Link to post
mosteen Svart 15.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2007 Etter at politiet tok beslag i alt av datautstyr så blir det nok ikke så mye oppdateringer på de sidene nei !!! Sant nok, synd at de ikke tok med seg web-ansvarlig og html-koden også, det burde vært straffbart å ha så elendige websider i 2007... ;-) Sitér dette innlegget - Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning. Winston Churchill. - Var vi ikke så forbannet implisert i det, ville vi for lenge siden mistet interessen for oss selv. Piet Hein. Link to post
Marø Svart 15.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2007 Jeg henger meg også på hvis noen starter en Scand klubb. Sikkert mye info vi kan utveksle. Sitér dette innlegget Link to post
Scand Classic Svart 16.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2007 Vil gjerne være med. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 16.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2007 Hvis det bare er snakk om å være på web har jeg laget ett eksempel ved å bruke en blogg her på BP. til og med valgt Scand i eksempelet... Fordelen med dette er at de som allerede er medlem ikke trenger å registrere seg i ett nytt system for å skive bidrag og kommentarer. Samt at bildeopplasting, teksteditor etc. er det samme som for forumet ellers. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.