SlimG Startet 28.April.2014 Link til dette innlegget Startet 28.April.2014 Den øverste motoren på tegninga er AQAD40B, eg kan ikkje sjå noko åpenbar avtappingsplugg for frostvæske på blokka der pila peiker mot #2 Veit nokon kvar denne avtappingspluggen er på AQAD40B motorblokka? Sitér dette innlegget Link to post
SlimG Svart 3.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2014 Ingen som veit? Sitér dette innlegget Link to post
SlimG Svart 3.Mai.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2014 Eg fant dreneringspluggen omtrent der "2" er på tegninga nede til venstre om det er andre som lurar. Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 4.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2014 På mine 41B, sitter en plugg der du nevner, også sitter det en plugg til litt høyere opp og omtrent midt på motoren. Minnes å huske at den satt på varmeveksleren. Lurer på om det ikke er slik at du får ikke ut kjøleblandingen bare ved å bruke nederste plugg, samler seg noen liter i varmeveksleren som må tas i egen plugg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.