enter4u Startet 5.April.2005 Link til dette innlegget Startet 5.April.2005 Tenkte jeg skulle prøve Penguin Durahardt bunnstoff i år. Har jo båten i Vansjø som er ferskvann, og lurer på om jeg må prime først? Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 5.April.2005 Link til dette innlegget Svart 5.April.2005 har du (epoksy)primer fra før? Har du selvpolerende bunnstoff fra før? Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 5.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2005 Har ikke selvpolerende fra før, og det ser ikke ut som det er primer der. Tenkte å fjerne alt stoff før jeg begynte på nytt. Sitér dette innlegget Link to post
ironman Svart 5.April.2005 Link til dette innlegget Svart 5.April.2005 3 lag primer + 1-2 lag bunn stoff ,vis du skraper helt ned (husk å bruke miljøvennelig bunn stoff) Tom B Medlem vansjø båtforening Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 6.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2005 3 lag primer + 1-2 lag bunn stoff ,vis du skraper helt ned (husk å bruke miljøvennelig bunn stoff) Tom B Medlem vansjø båtforening <{POST_SNAPBACK}> Jøssenam. Dette blir jo en formue. Er dette nødvendig i ferskvann altså??? Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 6.April.2005 Link til dette innlegget Svart 6.April.2005 Jøssenam. Dette blir jo en formue. Er dette nødvendig i ferskvann altså??? <{POST_SNAPBACK}> Ferskvann er vel verre med tanke på plastpest Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
ironman Svart 6.April.2005 Link til dette innlegget Svart 6.April.2005 Det er riktig det ,har ikke hatt den i vansjø , jeg har restaurert den 1 år nå og regner med å sette den på vannet først i Mai mnd Min båt plass er ved dillingøya ,der jeg tidligere hadde min Risør 27 ac Kjøpe primer og bunnstoff hos "Hjem og hobby" på Nesset ,betalte ca 3000.- til min båt kan tenke meg max 2000.- til din båt vis du pusser helt ned merke er Sea jet ,selvfølgelig noe av det beste og rimligste å kjøpe Mvh Tom B Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 6.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2005 Det er riktig det ,har ikke hatt den i vansjø , jeg har restaurert den 1 år nå og regner med å sette den på vannet først i Mai mnd Min båt plass er ved dillingøya ,der jeg tidligere hadde min Risør 27 ac Kjøpe primer og bunnstoff hos "Hjem og hobby" på Nesset ,betalte ca 3000.- til min båt kan tenke meg max 2000.- til din båt vis du pusser helt ned merke er Sea jet ,selvfølgelig noe av det beste og rimligste å kjøpe Mvh Tom B <{POST_SNAPBACK}> Ah! Det er du som hadde den Risør-snekka ja. Hadde lyst på den jeg , men visste ikke hvem jeg skulle kontakte. Tar jeg ikke feil så hilste vi en dag du lå på Abboren. Jeg og gjengen holder til i sundet Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 6.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2005 Ferskvann er vel verre med tanke på plastpest <{POST_SNAPBACK}> Apropo det. En nyere båt i Vansjø har fått plastpest. Det er noe forbaska d.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.