JGH Startet 28.April.2014 Link til dette innlegget Startet 28.April.2014 Noken som har ein plass til leige inntil båten er solgt? Kan ligge lenger der eg har den nå, men blir så langt til båten syns eg. Litt nærmere Fana hadde vore greit. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
beauty of aqua Svart 28.April.2014 Link til dette innlegget Svart 28.April.2014 Jeg har en ledig en i nordåsvannet...er det seilbåten din du trenger plass til blir det verre.må ta god fart skal du under straume bri isåfall:-) Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
JGH Svart 28.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2014 Vil beholde masten på og i ett stykke :) Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Bergen Svart 28.April.2014 Link til dette innlegget Svart 28.April.2014 Broen kan da vippes opp så den er ikke noe stort problem Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 29.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2014 Har blitt lovd plass i Askøy Seilforening for ei stund siden, men er eindel dager siden eg spurte om kor eg skal legga båten der og har ikkje fått svar. Så nå er eg bekymra. Men båten skal vekk 1.mai og da legger eg den på gjestebrygga på ASF inntil videre :) Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
superman Svart 29.April.2014 Link til dette innlegget Svart 29.April.2014 Det er gjesteplasser i Solheimsviken - du kan sikkert få ligge der. Ikke kjempebillig, men det er jo høyst midlertidig - og veldig bra sted å ligge mens du skal selge båten :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.