Torsen67 Startet 29.April.2014 Del på Facebook Startet 29.April.2014 Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 29.April.2014 Del på Facebook Svart 29.April.2014 De aller fleste yamahaene uten oljetank bruker 1% , men om du skulle ha på 2% så går det også helt fint. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
EiSvIn Svart 4.September.2017 Del på Facebook Svart 4.September.2017 Jeg har en slik motor, og nå i helgen syntes jeg den gikk svært dårlig. Den har ikke vært noe god på lavt turtall før, men nå var den helt håpløs. Måtte kjøre med choke for at den ikke skulle toppe helt når jeg bare skulle tusle rundt i havna. Jeg kom til å tenke på at jeg ikke husket om jeg hadde hatt i olje sist, så jeg slumset oppi en skvett til. Kan det rett og slett være at den har fått seg en overdose? Utover at den ikke gikk på tomgang, så kom det nok litt mer eksos enn jeg kan huske at den har spyttet ut før også. Men er de virkelig så sensitive at det ikke tåler en ekstra dæsj? Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 4.September.2017 Del på Facebook Svart 4.September.2017 lenge siden den har vært kjørt? små dyser i slike småmotorer, plagdes lenge med min 4hk yamaha med at den ikke gikk på tomgang uten litt choke. Det som hjalp var rens av forgasser i ultralydbad Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.