Poseidon Startet 5.April.2005 Link til dette innlegget Startet 5.April.2005 Dette kan muligens interessere noen av dere; jeg har nettopp lagt ut en tråd i et annet forum, med historikk og bilder knyttet til Bankinspeksjonens fartøyer - store flotte trekryssere som gikk på kysten . . . . Norsk Skipsfarts-forum Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
KOB Svart 5.April.2005 Link til dette innlegget Svart 5.April.2005 (redigert) Morsom lesning. Mon tro om dagens Kredittilsyn kunne tenke seg å gjennomføre inspeksjoner pr. båt? Nåvel, den gang på 50-tallet var det jo et anselig antall banker, svært mange veldig små, også etter datidens målestokk. Og plassert i hver en bygd og på hvert nes. Som revisor, som også i dag reviderer norske banker, synes jeg dette var spesielt morsomt. Har du tilgjengelig notatet om M/S Falken II som du la ut i pdf-format, som du om mulig kunne maile til meg, Poseidon? Redigert 5.April.2005 av KOB (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Poseidon Svart 5.April.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.April.2005 Hei KOB, Det var kjekt at min båtologiske kommentar fant en interessert leser - til og med en revisor Når det gjelder notatet, så har jeg selv fått det som pdf og jeg kan gjerne videresende det til deg som et vanlig mailvedlegg. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
JanB Svart 5.April.2005 Link til dette innlegget Svart 5.April.2005 Det var kjekt at min båtologiske kommentar fant en interessert leser - til og med en revisor <{POST_SNAPBACK}> Det var nok fleire enn revisoren som syns dette var interessant, Poseidon! Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.