oywin Startet 30.April.2014 Del på Facebook Startet 30.April.2014 Hei Jeg har reparert noen skader under vannlinjen med med Iso polyester. Har pussa ned hele skroget og skal epoxy behandle det. Så jeg lurer på hvor lang tid det tar før isopolyesteren er ferdig herda, eller ikke gasser mer? Så jeg er sikker på at ikke "pakker" inn gassene med epoxyen. Øyvind Sitér dette innlegget Link to post
taunus Svart 30.April.2014 Del på Facebook Svart 30.April.2014 48 timer med vanlig polyester. iso polyester inneholder litt mer styren, så mulig den må stå litt lengre. Temperaturen her er avgjørende. Hvis du har stått kaldt kan du kanskje sette en arbeidslampe nærme for å" bake" reperasjonene. Sitér dette innlegget Link to post
Alexo Svart 3.Mai.2014 Del på Facebook Svart 3.Mai.2014 Polyester, iso, vinyester vet jeg herder selv om du lukker det igjenn. Når det er så hardt at du kan pusse på det ( 2-4 timer ) 1-3% herder så kan du støpe over. En ting jeg lurer på er hvorfor du skal ha epoxy på iso? Temperaturen burde aldri ligge på mindre en 16 grader. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.