SlimG Startet 1.Mai.2014 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2014 Anodepluggane på min Volvo AQAD40B ser ut som til den til venstre på biletet med firkant-hovud. Etter å ha forsøkt å skru ut desse med feil verkty og sjølvsagt gjort stygge firkant-hovud enda styggare, har eg no komme på ein billig måte å gjere det skikkeleg på til neste år: Kjøpte forlengaren du ser ovanfor på Biltema og kappa av enden så han kan brukast som adapter mellom pipe og anodeplugg. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 1.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2014 Smart gjort,kommer nok til å stjele denne ideen,så vet du det;) Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Dieselboy Svart 1.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2014 Denne kan og benyttes. Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 Jeg har brukt forlenger "gal vei", og brukt skiftenøkkel på enden som normalt går inn i en pipe. Har fungert bra uten antydning til skade på pluggen. Alternativt går det an å bytte ut den bolten med en normal sekskant hode bolt. Sitér dette innlegget Link to post
oivindg Svart 2.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2014 (redigert) Jeg er litt svak for vintage verktøy, så jeg kjøpte en brukt Sunnen fastnøkkel med 1/2-toms firkant på eBay. Redigert 2.Mai.2014 av oivindg (see edit history) Sitér dette innlegget Øivind Link to post
Gutek Svart 3.Mai.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2014 Umbrakonøkkel for skralle og pipe opp-ned ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.